Gefeliciteerd, je bent geslaagd! πŸŽ“

Wat een mijlpaal.
We zagen de vlag bij je huis hangen β€” en dat vonden we te mooi om zomaar voorbij te laten gaan.

Daarom kreeg je van ons een kaartje en een klein cadeautje.
Gewoon als felicitatie. Een handjevol geluk, letterlijk.

Laat je iets achter?

Vond je het leuk?
Wil je iets kwijt?
Of wil je gewoon laten weten dat de kaart is aangekomen?

Wie zijn wij?

Wij zijn De Schaapskooi, de kerk in de Kruidenwijk.

We proberen gewoon goede buren te zijn.
Daarom staan we soms even stil bij momenten die ertoe doen.

Niet omdat we iets van je willen.
Maar omdat aandacht geven soms gewoon mooi is.

Kijk gerust verder

Op onze website vind je meer over wie we zijn en wat we doen.

Voor nu wensen we je vooral:

geniet van dit moment.
Je hebt het verdiend.